Tuesday 24 April 2012

Six of my first Art Journal Pages

Finaly here come the first pages of my Art Journal!
(you can see the cover of the book made with Metal tape here )

I feel so lucky to have been able to join a group of friends 
for a class that Screppa
 held at the Ski treff in March.
I was introduced to 
Art Journaling 
and am now well and truly hooked!
I have since made another Art Journal that I have started work on, 
it is a much smaller handy size. I will showing that soon too. 


 Page 1

Close-up

Page 2

Page 3

Page 4

Page 5

Page 6

I have really enjoyed making these first pages, 
very relaxing knowing that there is no 
'wrongs or rights'
Just have fun, let yourself go and see what happens!
Thank you Mettepip for sharing your stamps with me :O)
Seeing these pictures again makes me want to PAINT!!

Guess what i'm off to do now.... 
catch y'later! 




4 comments:

  1. wooow hvor ser det flot og spændende ud

    ReplyDelete
  2. Helt fantastisk!!!
    Så morsomt å se! Utrolig kjekt å se - for jeg ser at du har kosa deg!!!
    Du er unik:0)
    klems

    ReplyDelete
  3. Helt herlige sider Nina! Ikke vanskelig å se at du koser deg med dette! Så glad for at du fikk med deg dette kurset. Gledet meg til å se ansiktsuttrykket ditt når du kom ned fra kurset, og bare visste at du kom til å stråle!
    Godt å se siden jeg snakket så varmt om det!
    Stor klem
    Mette

    ReplyDelete
  4. Jeg elsker dem, har selv gået og tænkt på det et stykke tid. Så snart......
    Tak for din hilsen, jeg har haft meget travlt hele foråret, så jeg når ikke så meget, heller ikke kommentarer, men jeg følger altid med og ser hvad du laver! Og glæder mig til at jeg snart får tid igen, måske til art journaling :)
    Hav det rigtig godt deroppe...

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave me a comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...